Intrebari frecvente

Intrebari despre produse si comenzi

Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.



Cum pot sa folosesc codul voucher?

Dupa ce ati ales produsele de pe miavera.ro pe care doriti sa le achizitionati, intrati in "cosul de cumparaturi". Sub produsele adaugate in cos, se poate vedea sumarul comenzii, precum si sectiunea " Detii un cupon de reducere?". Introduceti codul de pe cuponul de reducere primit si apasati pe butonul "Aplica cod" . Ulterior,  valoarea comenzii va fi actualizata cu % de discount aplicat. Pentru a finaliza comanda, apasati pe butonul "Trimite comanda". Cuponul de reducere poate fi utilizat la o singura comanda si este valabil pentru o perioada limitata de timp, mentionata pe voucherul primit. Daca intampinati probleme la introducerea codului de reducere, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0745 822 415 sau la adresa de email office@miavera.ro pentru a va oferi suportul necesar.



Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, MiaVera (miavera.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.

Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi.

Intrebari generale

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.